Sila baca sampai habis jangan malas sangat jadi orang. 
.
Tak berbudi bahasa sungguh dik non. 

Takde bajet ah nak buat kad. Asal boleh je lah. Janji aku nak jemput engkorang ni. Aku harap engkorang scroll instagram di malam raya gini dan pada esok pagi dan sila like tanda setuju. 

Aku dah cop korang awal seminggu.
Openhouse: 
2.8.2014
Sabtu
Rumah tetamu, kuarters kerajaan ngr melaka, bkt peringgit, melakau hawau piau lahabau ulau belingkau ateh pagau miauu.

Dekat dgn hosp melaka, masjid al azim, bazaar ramadhan si hamdan bkt peringgit, kubur bkt peringgit dan dekat di hati saya. 

Selamat semua nya. Aku doakan moga dilembutkan hati engkorang utk memaafkan khilafku hamba kerdil lagi degil dan begedil ini. 
Salamualaik.

Sila baca sampai habis jangan malas sangat jadi orang.
.
Tak berbudi bahasa sungguh dik non.

Takde bajet ah nak buat kad. Asal boleh je lah. Janji aku nak jemput engkorang ni. Aku harap engkorang scroll instagram di malam raya gini dan pada esok pagi dan sila like tanda setuju.

Aku dah cop korang awal seminggu.
Openhouse:
2.8.2014
Sabtu
Rumah tetamu, kuarters kerajaan ngr melaka, bkt peringgit, melakau hawau piau lahabau ulau belingkau ateh pagau miauu.

Dekat dgn hosp melaka, masjid al azim, bazaar ramadhan si hamdan bkt peringgit, kubur bkt peringgit dan dekat di hati saya.

Selamat semua nya. Aku doakan moga dilembutkan hati engkorang utk memaafkan khilafku hamba kerdil lagi degil dan begedil ini.
Salamualaik.

.
Raya belum menjelang tiba tapi i dah dapat duit raya. Uuuuu terima kasih!!! Alhamdulillah. Sesapa nak hulur duit raya pada saya boleh lah whatssapp atau email saya utk mendapatkan butiran selanjutnya. Ampun maaf dipinta!

.
Raya belum menjelang tiba tapi i dah dapat duit raya. Uuuuu terima kasih!!! Alhamdulillah. Sesapa nak hulur duit raya pada saya boleh lah whatssapp atau email saya utk mendapatkan butiran selanjutnya. Ampun maaf dipinta!